Doprava

Nabízíme Vám několik možností, jak po nákupu převzít své zboží. Vyberte si tu, která je Vám nejbližší. Pokud máte rádi osobní jednání, rádi Vás uvítáme na naší provozovně. Jestliže upřednostňujete vyzvednutí zásilky v pohodlí Vašeho domova, můžete si vybrat mezi službami PPL, DPD nebo České pošty. Balík si také můžete vyzvednout na výdejním místě sítě Zásilkovna nebo na pobočce PPL ParcelShopu.

Hořlaviny a další nebezpečné látky lze vyzvednout pouze osobně, nelze zasílat. Také většinu nadrozměrných předmětů nelze zasílat, je nutný osobní odběr v naší prodejně.

Křehké zboží doporučujeme vyzvedávat osobně, nedoporučujeme zasílat přepravcem.


1. Osobní odběr - AROK Obchodní centrum Žižkov

Pokud máte rádi osobní jednání, rádi Vás uvítáme v místě naší provozovny a kamenné prodejny na Žižkově. Naši zaměstnanci Vám ochotně zboží předvedou, rádi vysvětlí Vaše dotazy a doporučí příslušenství, které se hodí k vybranému zboží. V momentě, kdy je zboží připraveno k osobnímu odběru, Vás informujeme SMS zprávou (pouze objednávky nad 50 Kč) a e-mailem.

Tato kamenná pobočka se nachází poblíž centra Prahy na adrese

AROK - Obchodní centrum Žižkov
Bořivojova 1136/45
130 00 Praha 3 - Žižkov

E-mail: zizkov@arok.cz

Otevírací doba

Po-Pá: 8:30 - 18:00

Prodejna dostupná autem, v ulici je však modrá parkovací zóna městské části Praha 3. Krátkodobě během nákupu lze zaparkovat před naší garáží, která se nalézá vedle obchodu (žlutě šrafovaná zóna).

Spojení MHD
tramvaj (linky 5, 9, 15, 26): Lipanská, Olšanské náměstí
autobus (linky 136, 175): Olšanské náměstí

metro (linka A): Jiřího z Poděbrad, Flora

AROK - Obchodní centrum Žižkov AROK - Obchodní centrum Žižkov AROK - Obchodní centrum Žižkov


2. Zásilkovna - Doručení na výdejní místa v ČR

Zásilkovna

Pomocí vnitrostátní služby Zásilkovna, která je dostupná na všech pobočkách sítě Zásilkovna na celém území České republiky, lze zasílat zásilky o maximální hmotnosti 10 kg, přičemž nejdelší rozměr zásilky činí 70 cm. Zásilky jsou do 24 hodin od odeslání doručeny na pobočku Zásilkovny, kterou si jednoduše vyberete podle místa nebo PSČ. Nemusíte být v určitý čas na určitém místě, balík si vyzvednete na zvolené pobočce Zásilkovny, kdy se to hodí Vám. Vyzvednutí zásilky je možné dle otevírací doby zvolené pobočky.

Jakmile předáme zboží k přepravě, Zásilkovna Vám okamžitě pošle e-mail s trasovacím číslem. Cestu Vaší zásilky tak můžete sledovat onlinePo doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo vám Zásilkovna pošle SMS a e-mail s heslemOd této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout. Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku získání hesla. Nebo pro ni třeba někoho poslat – nemusíte ukazovat občanku, stačí znát heslo. Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, žádný stres: prostě pošlete odpovědní SMS a Zásilkovna Vám lhůtu zdarma prodlouží až na 21 dní (Tato služba může být před Vánoci dočasně pozastavena).

Cena služby Zásilkovna - Doručení na výdejní místa v ČR: 89 Kč

Při platbě dobírkou navíc 20 Kč


3. PPL - Doručení na adresu v ČR

PPL

Pomocí vnitrostátní služby PPL, která je dostupná na všech adresách na celém území České republiky, lze zasílat zásilky o maximální hmotnosti 31,5 kg, přičemž maximální rozměry zásilky činí 60x60x120 cm. Přepravní společnost PPL doručí zásilku obvykle do 24 hodin od podání zásilky do přepravy. Zásilky jsou doručovány v pracovních dnech obvykle mezi 8-18 hodinou a v některých lokalitách také v sobotu. Ve velkých městech nabízí PPL večerní doručení mezi 17-21 hodinou. V případě, že bydlíte v místě, kde PPL zajišťuje službu večerního doručení, a přejete si doručit zásilku v těchto večerních hodinách, napište v objednávce do poznámky "večerní doručení PPL".

Již v den podání jste informováni e-mailem o předání zásilky přepravci PPL. O stavu zásilky jste informováni prostřednictvím SMS zpráv a e-mailem s možností změny dispozic doručení. Zásilku lze přesměrovat i do zvolené pobočky sítě PPL ParcelShop pomocí webového formuláře. V den doručení jste informováni prostřednictvím SMS zprávy s časem doručení v rozmezí dvou hodin.

Jestliže jste kupující spotřebitel (nenakupujete na firmu), za každý doručený balík můžete získat 3 ibody do programu zákaznických výhod iBOD.

 Hmotnost balíku  Cena dopravy
0-5 kg 139 Kč
5-10 kg 179 Kč
10-20 kg 219 Kč
20-31,5 kg 249 Kč

Při platbě dobírkou navíc 40 Kč. Dobírku můžete platit hotově nebo platební kartou.

Doplňkové služby PPL:
Výnos do patra s pomocí příjemce
  • výnos do patra je umožněn pro zásilky do celkové hmotnosti 80 kg, které musí být bez problémů manipulovatelné 2 osobami
  • zásilka je doručována 1 řidičem vybaveným základní manipulační technikou (rudl, paletový vozík)
  • příjemce poskytne přiměřenou pomoc při výnosu zásilky s cílem předejít poškození zboží nebo majetku
  • příjemce potvrzuje převzetí zásilky před rozbalením přepravního obalu
Zpětný odběr elektrozařízení
  • odvoz vždy realizován do sběrného dvora

Pokud máte zájem o některou z doplňkových služeb, nezapomeňte tuto informaci sdělit v poznámce při objednávce v nákupním košíku. V případě, že máte zájem o výnos do patra, uveďte do poznámky i počet pater.

Doplňkové služby PPL jsou zpoplatněny dle aktuálního ceníku PPL. Cenu objednávky odpovídajícím způsobem upravíme a upravenou objednávku Vám následně zašleme na e-mail.


4. PPL ParcelShop - Doručení na výdejní místa v ČR

PPL ParcelShop

Pomocí vnitrostátní služby PPL ParcelShop, která je dostupná na všech pobočkách sítě PPL ParcelShop na celém území České republiky, lze zasílat zásilky o maximální hmotnosti 31,5 kg, přičemž maximální rozměry zásilky činí 60x60x120 cm. Přepravní společnost PPL doručí zásilku obvykle do 24 hodin od podání zásilky do přepravy. Zásilky jsou doručeny na PPL ParcelShop, který si jednoduše vyberete podle místa nebo PSČ. Nemusíte být v určitý čas na určitém místě, balík si vyzvednete ve zvoleném PPL ParcelShopu, kdy se to hodí Vám. Vyzvednutí zásilky je možné dle otevírací doby zvoleného PPL ParcelShopu, zpravidla i o víkendu.

Již v den podání jste informováni e-mailem o předání zásilky přepravci PPL. Po doručení zásilky do vybraného PPL ParcelShopu dostanete informativní SMS zprávu a e-mail o uložení zásilky.

 Hmotnost balíku  Cena dopravy
0-5 kg 139 Kč
5-10 kg 179 Kč
10-20 kg 219 Kč
20-31,5 kg 249 Kč

Při platbě dobírkou navíc 40 Kč.


5. DPD - Doručení na adresu v ČR

DPD

Pomocí vnitrostátní služby DPD, která je dostupná na všech adresách na celém území České republiky, lze u nás zasílat zásilky o maximální hmotnosti 10 kg, přičemž maximální délka zásilky činí 70 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky nepřesahuje 120 cm.

Cena služby DPD - Doručení na adresu v ČR: 129 Kč

Při platbě dobírkou navíc 35 Kč


6. Česká pošta - Doručení na adresu v ČR

Česká pošta

Pomocí vnitrostátní služby Balík Do ruky, která je dostupná na všech adresách na celém území České republiky, lze u nás zasílat zásilky o maximální hmotnosti 10 kg, přičemž maximální délka zásilky činí 50 cm. Česká pošta doručí zásilku obvykle do 48 hodin od podání zásilky do přepravy. Zásilky jsou doručovány v pracovních dnech obvykle mezi 8-16 hodinou. V řadě míst nabízí Česká pošta odpolední doručení do 19 hodin, v Praze do 20 hodin.

Adresát je informován SMS zprávou nebo e-mailem s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání. Česká pošta poskytuje na webu nebo v mobilní aplikaci možnost změnit termín i způsob doručení.

Přesný výběr hodiny doručení není možný. V den doručení budete kontaktováni SMS zprávou o přesnějším času doručení. Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do Vaší dopisní schránky papírové oznámení, na které z nejbližších pošt byla Vaše zásilka uložena. Pokud si zboží nevyzvednete během 7 kalendářních dní, je automaticky odesláno zpět k nám. Úložní dobu balíku na poště si však můžete kontaktováním Vaší pošty prodloužit až na 15 dní.

 Hmotnost balíku  Cena dopravy Balík Do ruky
0-5 kg 119 Kč
5-10 kg 139 Kč

Při platbě dobírkou navíc 40 Kč


7. Nadrozměrné zásilky

V případě zásilky, která nesplňuje podmínky pro standardní zaslání (překračuje povolené rozměry nebo hmotnost) zboží buď nelze zaslat (v košíku se zobrazí se pouze možnost osobního odběru), nebo lze sjednat cenu dopravy individuálně.

Berte prosím na vědomí, že cena dopravného uvedená v nákupním košíku v případě nadrozměrných zásilek neplatí, bude upravena po dohodě. V nákupním košíku se pro nadrozměrné objednávky ceny vypočítávají pouze orientačně dle aktuálního ceníku pro paletovou přepravu PPL (zóna 1).

U některého nadrozměrného zboží (stavební a zahradní kolečka, míchačky apod.)také u předmětů přesahující délku 120 cm (žebříky, záclonové tyče, bambusové tyče apod.) nelze vybrat přepravy, ale pouze osobní odběr na kamenné prodejně. Takovéto předměty nelze zasílat pomocí běžných přepravců, je možný pouze osobní odběr.


8. Zasílání hořlavin a nebezpečných věcí

Nelze zasílat:

  • výbušniny (střelivo, rozbušky, roznětky, zápalné šňůry, světlice, kapsle k hračkám, zábavná pyrotechnika apod.),
  • plyny/tlakové nádoby (tlakové nádoby a hasičské přístroje obsahující stlačené či zkapalněné plyny nebo plyny v roztocích, spreje, butanem plněné cigaretové zapalovače apod.),
  • hořlaviny (tekuté a pevné, tj. aceton, benzín, nitroředidla, zápalky, síra, červený fosfor, prskavky),
  • látky podporující hoření a organické peroxidy (tj. vlasové či textilní odbarvovače, soupravy na opravy sklolaminátu apod.),
  • jedovaté a infekční látky (jedy a toxiny, nakažlivé biologické látky),
  • radioaktivní materiály
  • žíraviny (kyseliny, louhy, žíravé odstraňovače rzi, akumulátorová kapalina),
  • biologické látky a toxiny, oxidující, hořlavé a ostatní chemické látky a přípravky, které jsou klasifikovány jako nebezpečné,
  • zbraně bez vývozního povolení, padělky a předměty porušující autorská práva a předměty, jejichž dovoz nebo oběh je v zemi určení zakázán.

Zboží, které svými vlastnostmi splňuje alespoň jeden z výše uvedených bodů, lze pouze osobně vyzvednout na naší pobočce.


9. Zasílání křehkého zboží

Křehké zboží doporučujeme vyzvedávat osobně, nedoporučujeme zasílat přepravcem.

Při zasílání křehkého zboží označujeme balíky výstražnými nálepkami a lepícími páskami, balíky vystýláme řezaným kartónem, papíry, molitanem, bublinkovými fóliemi a vzduchovými váčky. Křehké zboží při zaslání navíc připojišťujeme, přesto však nedoporučujeme na základě zkušeností toto zboží zasílat.

Křehké zboží zasíláme na Vaše vlastní nebezpečí. Věnujte pozornost následujícímu článku (Poškození zboží při přepravě).

Mezi křehké zboží patří zejména: keramické sudy na zelí, zavařovací sklenice, demižony, skleněné a keramické nádobí a další předměty vyrobené z těchto materiálů, šamotové a žáruvzdorné desky


10Poškození zboží při přepravě

V momentě, kdy od nás přepravce přebere zboží, je za toto zboží zodpovědný a v případě, že při přepravě dojde k poškození zboží, reklamaci zboží musíte řešit s přepravcem (viz čl. 11.7 VOP).

Níže naleznete užitečné odkazy s návody a formuláři, jak postupovat, pokud k poškození zboží došlo při přepravě:

Doporučujeme reklamaci neodkládat, České poště se musí hlásit nejpozději do 2 pracovních dní, přepravní společnosti PPL do 3 pracovních dní. Pokud si poškození zboží všimnete ještě před vyjmutím zboží z balíku, je žádoucí s tímto zbožím dále nemanipulovat a nechat ho zabalené. Je také vhodné pořídit fotografickou dokumentaci.


11. Doručování mimo území ČR

Zásilky zasíláme pouze na území České republiky. Uvedené ceny doprav platí pouze na území České republiky.

Na Slovensko a do dalších cizích států můžeme zaslat pouze po individuální kalkulaci ceny dopravy, přičemž po kalkulaci a schválení podmínek vyžadujeme platbu předem bankovním převodem.

 

Kamenná prodejna

Bořivojova 1136/45, Praha 3

 

Jsme profesionálové

na českém trhu již od roku 1990

 

Doprava

Zásilkovna, PPL, DPD, ČP

 

Dárek zdarma

při nákupu nad 2 000 Kč