Jak nakupovat

Vážení zákazníci,

Zde naleznete užitečné informace týkající se všeho kolem nákupu v internetovém obchodě www.arok.cz. Pokud přesto budete mít dotazy, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu eshop@arok.cz nebo na telefonu.

  • V případě dotazů týkajících se zboží volejte do kamenné prodejny na Žižkově +420 222 718 735. Naši zaměstnanci Vám rádi pomohou s výběrem zboží a doporučí Vám příslušenství, které je vhodné objednat společně s vybraným zbožím.
  • V případě dotazů týkajících se stavu objednávky, platby a dopravy, volejte číslo +420 222 716 899. 

1. PROČ NAKUPOVAT U NÁS

  • Firma Ladislava Rotšeidlová - AROK již od roku 1990 komplexně plní Vaše přání z oblasti prodeje, vzdělávání a dalších služeb.
  • Máme kamennou prodejnu v Praze. Pokud v nákupním košíku zvolíte druh dopravy "Osobní odběr", naši zaměstnanci Vám ochotně zboží předvedou na prodejně, rádi vysvětlí Vaše dotazy a doporučí příslušenství, které se hodí k vybranému zboží.
  • V našem internetovém obchodě www.arok.cz a kamenném obchodě AROK - Obchodní centrum Žižkov naleznete kompletní sortiment železářského zboží, potřeb pro kutily a zahrádkáře a také širokou nabídku sortimentu drogerie, elektro, domácích a kuchyňských potřeb.
  • Zboží objednáváme u českých výrobců a dodavatelů, sami rovněž disponujeme velkými skladovými zásobami.
  • Zboží si můžete vyzvednout v našem kamenném obchodě, nebo Vám ho doručíme na Vámi vybrané místo prostřednictvím Zásilkovny, PPL, DPD, InTime nebo České pošty.
  • Při koupi zboží v hodnotě nad 1 500 Kč se můžete těšit na malou pozornost (pouze spotřebitelé, neplatí pro nákup na IČ).
  • Dlouhodobě držíme certifikát Ověřeno zákazníky na základě reálných hodnocení našeho obchodu od zákazníků, kteří přes náš e-shop nakoupili.

2. JAK NAKUPOVAT

Při první objednávce v našem internetovém obchodě se zaregistrujete. Zadáte Vaši e-mailovou adresu (slouží zároveň jako přihlašovací jméno), heslo a další povinné údaje. Přístupové údaje slouží pro sledování stavů objednávek a editaci doručovacích a fakturačních údajů. Pokud provedete další objednávky, již se nebudete zdržovat vyplňováním vlastních údajů, všechny dříve zadané údaje budou automaticky po přihlášení vyplněny.

Pokud zapomenete heslo, můžete si po kliknutí na odkaz "Zapomněl jsem heslo" nastavit heslo nové. Nové heslo Vám však nebude změněno ihned, ale až poté co kliknete na odkaz v potvrzovacím e-mailu, který Vám bude při Vašem požadavku zaslán na Vaši e-mailovou adresu.

2.1 VYBERTE SI ZBOŽÍ

Zboří si můžete vybrat následujícími způsoby:

  • Prohlížením v katalogu: V horním menu vyberete hlavní kategorii, následně v levém menu můžete volit podkategorie.
  • Pomocí fulltextového vyhledávače s našeptávačem: Při psaní vyhledávaného zboží vyhledávač nabízí možnosti (zboží nebo kategorie), které odpovídají již napsané části textu. Pokračujete-li v psaní textu, nabízený výběr se odpovídajícím způsobem zužuje.
  • Do fulltextového vyhledávače lze napsat jakýkoli výraz. I v případě částečné shody výrazu s názvem nebo popisem zboží či kategorie se po stisknutí klávesy Enter zobrazí výsledky seřezané od nejrelevantnější shody.
 
Prohlížení v horním menuProhlížení v horním menu
 
Prohlížení v levém menuProhlížení v levém menu
 
 
Fulltextový vyhledávačFulltextový vyhledávač
 
2.2 VLOŽTE ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU

Vámi vybrané zboží jednoduše můžete vložit do nákupního košíku stiskem tlačítka "KOUPIT" v detailu produktu. V detailu produktu, příp. v nákupním košíku, můžete zvolit požadovaný počet kusů produktu (přednastavená hodnota je 1 ks).

2.3 ÚPRAVA OBJEDNÁVKY

Úpravu své objednávky provedete v nákupním košíku. U každého produktu můžete změnit množství pomocí tlačítek +/ (přičítá/odečítá 1 ks produktu), nebo jej křížkem odebrat. Počet kusů lze přepsat i ručně, potom je však třeba stisknout tlačítko "PŘEPOČÍTAT" pro přepočítání celkové ceny.

2.4 DOKONČENÍ OBJEDNÁVKY A REGISTRACE

Pokud jste se rozhodli dokončit svůj nákup, zvolte v nákupním košíku způsob dopravy a způsob platby. V košíku je předvybraný osobní odběr a úhrada hotově nebo kartou při převzetí na prodejně. Pokud chcete zaslat objednávku na Vaši adresu nebo výdejní místo, nezapomeňte tedy změnit způsob dopravy a platby. Nadrozměrné nebo velmi křehké zboží nezasíláme. Jestliže košík takové zboží obsahuje, ve způsobech dopravy zůstane pouze osobní odběr, ostatní možnosti dopravy se skryjí a nelze je zvolit.

Přihlašte se jako registrovaný zákazník (pokud jste již někdy v našem internetovém obchodě nakupovali), nebo se registrujte jako nový zákazník vyplněním formuláře "Kontaktní a doručovací údaje". Povinné údaje jsou označeny hvězdičkou (*). V případě, že některý z povinných údajů nevyplníte, objednávku nelze dokončit a formulář Vás upozorní, které povinné údaje je ještě potřeba doplnit. Údaje vyplňte správně a pravdivě. Vyplněním osobních údajů kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů dle ve smyslu příslušných ustanovení zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů (viz ochrana osobních údajů). Po správném zadání povinných údajů klikněte na tlačítko "ZÁVAZNĚ OBJEDNAT".

2.5 FAKTURAČNÍ ÚDAJE, NÁKUP NA FIRMU

Jestliže jsou Vaše fakturační údaje různé od doručovacích údajů, nebo jste kupující podnikatel (viz obchodní podmínky) a nakupujete na firmu (je třeba zadat název firmy, IČ a DIČ), vyplňte rovněž "FAKTURAČNÍ ÚDAJE" pod formulářem pro vyplnění doručovacích údajů.


3. DOSTUPNOST ZBOŽÍ

V detailu produktu jste informováni o dostupnosti zboží:

  • Je-li zboží skladem (dostupnost: ihned k odeslání), jsme schopni ho připravit k osobnímu vyzvednutí nebo ho odeslat ihned daný nebo následující pracovní den.
  • Jestliže je zboží skladem u výrobce či dodavatele, u zboží je uveden termín naskladnění (většinou dostupnost: k odeslání v úterý X.X.2020 nebo dostupnost: k odeslání ve čtvrtek X.X.2020). Zboží expedujeme úterky (objednávky přijaté do pondělí 8:30) a čtvrtky (objednávky přijaté do středy 8:30).
  • Pokud zboží nelze naskladnit do obvyklých 3 pracovních dnů, např. z důvodu inventury a uzavření skladů dodavatele, informace o prodloužení doby dodání je uvedena v dolním menu webové stránky ve sloupku "Aktuality". Datum s termínem dostupnosti zboží je rovněž uveden v detailu zboží, viz předchozí bod.

4. CO SE STANE PO OBJEDNÁVCE

Po stisku tlačítka "ZÁVAZNĚ OBJEDNAT" se situace liší dle zvoleného způsobu platby.

  • Pokud zvolíte platbu na prodejně při převzetí nebo dobírku, přijde Vám na Vaši e-mailovou adresu automaticky generované elektronické potvrzení o přijetí objednávky do našeho systému s informací o celkové ceně a pdf přílohami (objednávka a aktuální znění obchodních podmínek).
  • Pokud zvolíte bankovní převod, přijde Vám na Vaši e-mailovou adresu automaticky generované elektronické potvrzení o přijetí objednávky do našeho systému s informací o platbě a pdf přílohami (proforma faktura a aktuální znění obchodních podmínek). Zboží v tomto případě odesíláme po připsání platby na náš bankovní účet nebo dle dostupnosti (pokud nastane déle než přijetí platby).
  • Pokud zvolíte jako způsob platby "Online platbu kartou", jste po stisku tlačítka "ZÁVAZNĚ OBJEDNAT" přesměrováni na webové rozhraní internetového platebního portálu ČSOB – platební brána, kde vybere typ platební karty (MasterCard, MasterCard Mobile, Maestro, Visa, Visa Electron nebo Diners Club International), zadáte číslo platební karty, její platnost a ověřovací kód (třímístný bezpečnostní kód umístěný na zadní straně platební karty). Internetový platební portál ČSOB – platební brána zpracovává platby pomocí technologie 3D-Secure a je certifikován dle nejpřísnějších bezpečnostních standardů asociací Visa a MasterCard. Všechna data jsou přenášena zabezpečenými protokoly, citlivé údaje o platební kartě zadáváte jen ČSOB – platební bráně, my s těmito daty vůbec nepřijde do styku, jsme pouze informováni o výsledku transakce. Po dokončení transakce jste přesměrováni zpět na webové stránky našeho obchodu. Na Vaši e-mailovou adresu přijde automaticky generované elektronické potvrzení o přijetí objednávky do našeho systému s informací o platbě a pdf přílohami (objednávka a aktuální znění obchodních podmínek). Zpráva není napojena přímo na výsledek transakce (tj. v automaticky generovaném e-mailu je uvedeno, že objednávka se nachází v jednom ze stavů - přijata nebo storno - dle toho, zda byla platba na platební bráně provedena). E-mailové potvrzení o provedení platby a připsání částky na náš bankovní účet zasíláme následující pracovní den.

5. OSOBNÍ ODBĚR A ZASLÁNÍ ZBOŽÍ

  • Pokud jste za způsob dopravy vybrali osobní odběr, informujeme Vás SMS zprávou (pouze objednávky nad 50 Kč) a e-mailem, jakmile je zboží k osobnímu odběru připraveno. Vyčkejte na tuto výzvu před návštěvou prodejny.
  • Pokud jste za způsob dopravy vybrali Zásilkovnu, PPL, Nejlevnější doručení na adresu, DPD nebo Českou poštu, zvolený informujeme Vás při odeslání zboží e-mailem. Zvolený dopravce Vám zašle trasovací číslo zásilky a dále Vás informuje e-mailem nebo SMS zprávou o přijetí zásilky a o termínu dodání zásilky. V den dodání Vás dopravce zpravidla informuje SMS zprávou o přibližném doručení zásilky. Zásilkovna Vám v momentě, kdy je balík doručen na zvolenou pobočku, zašle SMS zprávu a e-mail s heslem pro vyzvednutí zásilky. Doba mezi odesláním a dodáním zboží trvá běžně 1-2 pracovní dny.

6. POTVRZENÍ ZÁRUKY

Spolu s objednaným zbožím obdržíte daňový doklad, který zároveň slouží jako doklad o záruce. Více o záruce se dozvíte v obchodních podmínkách.


7. LHŮTA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jste-li kupující spotřebitel, máte v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. možnost odstoupit od kupní smlouvy do čtrnácti (14) kalendářních dní od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě (pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující spotřebitel využít vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek). Odstoupení od kupní smlouvy může kupující spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na e-mail eshop@arok.cz. K průvodnímu dopisu o odstoupení od kupní smlouvy s případným důvodem odstoupení kupující spotřebitel přiloží kopii kupní smlouvy. Zboží vrácené tímto způsobem nesmí být použité a musí být originálně zabalené. Více se dozvíte v obchodních podmínkách.


8. DĚKUJEME ZA PROJEVENOU DŮVĚRU

Věříme, že jste se v předchozích odstavcích přesvědčili o tom, že nákup u nás je levný, rychlý a bezpečný. Jestliže máte jakékoli dotazy, připomínky nebo náměty, kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu eshop@arok.cz. Vaše zpětná vazba a podněty jsou pro nás velice důležité a jsou zdrojem inspirace pro další zkvalitňování našeho internetového obchodu a poskytovaných služeb.


9. ZASLÁNÍ DOTAZNÍKU OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a Vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely.

Heureka Vám zašle dotazník 10 dní po vytvoření objednávky. V dotazníku lze ohodnotit kvalitu komunikace, dopravy, dodací lhůtu a přehlednost obchodu. Na základě vlastní zkušenosti s námi můžete vypsat naše přednosti i zápory a doporučit či nedoporučit nákup u nás. Vyplnění dotazníku je nepovinné. Děkujeme však každému, kdo si vyhradí trošku času na zodpovězení zaslaného dotazníku. Pomáháte tím dalším zákazníkům při rozhodnutí, zda u nás nakoupit.


NABÍDKA KAMENNÉHO OBCHODU A E-SHOPU SE LIŠÍ

Nabídka naší kamenné prodejny se od nabídky zboží na e-shopu www.arok.cz liší. V naší kamenné prodejně prodáváme zejména železářské zboží, spojovací materiál, elektro materiál (žárovky, zářivky, kabely), sanitu, ruční nářadí, domácí potřeby a potřeby pro kutily. V kamenné prodejně prodáváme i další zboží, které v našem e-shopu www.arok.cz nenajdete, naopak na e-shopu je v nabídce také zboží, které nevedeme skladem. V kamenném obchodě na Žižkově máme i bohatý sortiment drogerie, kterou na e-shopu nenabízíme. Zasílání drogistického zboží je v mnoha případech nemožné kvůli vlastnostem daných látek (hořlaviny a nebezpečné věci).

Některé zboží, které nabízíme na e-shopu, máme rovněž skladem a na prodejně. Z provozních důvodů je však u zboží většinou uveden termín naskladnění, i když zboží máme skladem. Pokud jste však na našem e-shopu našli konkrétní zboží u kterého je uveden termín naskladnění, je lepší nejprve provést objednávku prostřednictvím e-shopu, na prodejně nemusí být dostupné.

 

Kamenná prodejna

Bořivojova 1136/45, Praha 3

 

Jsme profesionálové

na českém trhu již od roku 1990

 

Doprava

Zásilkovna, PPL, DPD, InTime, ČP

 

Dárek zdarma

při nákupu nad 2 500 Kč