Objednávka se nechce odeslat

Při vytváření objednávky je vždy povinné zadat v košíku údaje označené hvězdičkou:

  • jméno
  • příjmení
  • e-mail ve správném formátu
  • telefonní číslo ve správném formátu
  • ulici
  • číslo popisné
  • město
  • PSČ

Jestliže některý z těchto údajů nezadáte nebo není zatržen box "Souhlasím s Obchodními podmínkami", objednávka se neodešle a nad kontaktními údaji se objeví červený rámeček s informací, které údaje je nutné doplnit.

Pokud zvolíte dopravu Zásilkovna nebo PPL ParcelShop, doručovací adresa se vyplní dle zvolené výdejní pobočky (odpadá tak zadání ulice, č.p., města a PSČ). Svoji kontaktní adresu můžete příp. doplnit do fakturačních údajů.

Pokud nakupujete na firmu, tj. vyplníte do fakturačních údajů jméno firmy, potom je nutné vyplnit také IČ.


 Seznam chybových hlášek:

  • Vaše jméno nebo příjmení je prázdné. Vyplňte celé své jméno.
  • Vyplňte ulici a číslo popisné.
  • Vyplňte město.
  • Špatný formát nebo prázdné PSČ. Příklad správných formátů: 352 01, 35201
  • Vyjádřete souhlas s našimi obchodními podmínkami. Děkujeme.
  • Váš e-mail nemá zřejmě správný formát.
  • Váš telefon má zřejmě špatný formát nebo je prázdný. Příklad správných formátů: +420 777 456 789, 377 456 789, 777 12 34 56, 777123456.
  • Vyplňte IČ. (Objeví se pouze, pokud do fakturačních údajů vyplníte jméno firmy a zároveň nezadáte IČ.)
 
Prohlížení v horním menuZobrazení chybových hlášek
 

Byla pro Vás tato informace užitečná?